2013年10月4日 星期五

搬家成功的第一站 Xuite

搬家成功的第一站 Xuite

網誌 : 530

http://blog.xuite.net/nycsmall/hkblog

我在 Yahoo 的舊 Blog 終於踏出搬家成功的一步
Yahoo 輕鬆搬家 幫我轉移去到 Xuite 隨意窩,
這次足足搬了一星期有多,
見到 舊 Blog 能完整備份到隨意窩真是很開心呢.



雖然沒有了總網誌數量 總人氣, 
但每一篇網誌的瀏覽人次依然全在



還看搬家的內容都很齊全,
有齊全部網誌 同 留言, 
[文章分類] [最新文章] [最新回應] 的欄位都有,
就連 文章發表日期時間, 留言日期時間也保留起來,


我覺得都很開心滿足 la,
雖然搬了家, 但新屋竟然還未裝飾,
要花時間去粉飾一翻才可以正式入伙啊!!
又有排忙 la.



這是正在搬運中的進度情況





我有1.5GB相全部搬晒過去, (5百幾篇網誌, 9千幾張相) , Xuite 佢本身有2GB 架, 如果你將你個 email & facebook 加入去聯繫住 再開埋佢個雲端網盤, 就可以另外多1.4GB, 而你每日登入 , 發網誌 都會有少少 少少(3幾MB)咁加空間比你架, 我個戶籍是好耐之前開 ge, 一直都無用無理佢, 到現在已經累積有4.7GB 空間, 夠我再放多5百篇 blog lu,  

另外你還可以先把相載入去 google 寫 blogger 網誌, 之後咪將個網誌 copy 過去 lor, 咁樣 d 相不會放入 Xuite 又可以在 Xuite 發 blog, 更加是不會使用 Xuite 的空間.

咁樣 blogger li 到就做左總貨倉 lor 呵呵!! 





click here


36 則留言:

  1. 甘好....我都打算搬完來GOOGLE, 搬多個去Xuite 隨意窩....係米跟住D指示就OK?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁好野 ? 可以搬完GOOGLE 再搬Xuite 隨意窩, 我 e+ 仲未匯入到 d 舊 blog 入尼 li 度, 試左幾次都失敗.

      去yahoo 輕鬆搬家果按幾下制就得 ga la, 最好是先去 xuite 開左戶先 la, 僧方便 d

      刪除
  2. Xuite 隨意窩好似有限制,第一年好似沒有限制,第二年如超過就要付費,是真的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有1.5GB相全部搬晒過去, Xuite 佢本身有2GB 架, 如果你將你個 email & facebook 加入去聯繫住 再開埋佢個雲端網盤, 就可以另外多1GB, 而你每日登入 , 發網誌 都同少少 少少咁加人空間比你架, 我個戶籍是好耐之前開 ge, 一直都無用無理佢, e+ 累積已經有4.7GB 空間, 夠我再放多5百 blog lu,

      另外你仲可以先把相載入去 google 寫 blogger 網誌, 之後咪將個網誌 copy 過去 lor, 咁樣 d 相不會放入 Xuite 又可以在 Xuite 發 blog, 更加是不會使用 Xuite 的空間.

      咁樣 blogger li 到就做左總貨倉 lor 呵呵!! 

      刪除
    2. 我想問yahoo只幫我搬一次?搬去blogspot?又點搬去xuite?

      刪除
    3. yahoo 只會搬一次, 不是搬去 blogspot, 是搬去 xuite 啊! blogspot要自己動手做.

      刪除
  3. 回覆
    1. hei hei thx la! 又要花時間去打理同裝修新屋 la, 又要 暈 多幾次 lu.

      刪除
  4. 恭喜!!我唔喺好多blog,而家仲慢速搬~~

    回覆刪除
    回覆
    1. thx la, 哈哈~~ 你真係會講笑呢, 你 唔多但應該都唔少 bor , 好易會搬到手軟.
      我還要搬 d 舊 blog 入尼 li 度, 我都有排手軟 .

      刪除
  5. 我見幾個網友都先住Xuite再入住blogspot. 昨日見到你講: Y.Blog為Blog客「輕鬆搬家」到WeShare.hk, 而我看過它的首頁, 覺得幾好, 便立即申請個地盆, 再請Y.Blog代搬家。再回到新地盆才知它用英文運作。我寫咗一篇網誌, 但無法知道怎樣上載相片。覺得我都係識用blogspot多D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都未識用, 見過小編有出文教上載相 架.

      刪除
    2. 在那裏找到小編有出文教上載相呢?

      刪除
    3. 我都係WeShare hk開左,我覺得吾好用,每次只上載一張相好麻煩,請問你們可否講我知點樣上載多張相,還有速度非常之慢,每次上入去又要等,上載又要等,莫非多左人就慢啲,我都要想想搬吾搬過去好﹗

      刪除
    4. WeShare 吾好用段估是暫時 lor, 因為之前睇佢地 d 文都話同 寫文果 d blogger 收意見 , 睇下要加乜改乜. 速度非常之慢大可能真係佢 ge 系統資源問題 , 接不下突然而來的 y blog 人潮. e+ 我都無乜點入去 lu , 因為舊 blog 未搬, 入去又慢 , 暫時都系唔打擾佢咁多 la , 希望佢可以快快處理好問題 la.
      有意見可去 人佢 facebook 留言 ga , 會有人答 ge 呢.

      刪除
  6. Hello!恭喜搬家成功! D相相好靚好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈~~ 有海豚游左過來探我, 好開心 ar, 呵呵~~ thx!

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝. 你會唔會搬過去? 搬左就加埋我做朋友仔 la. :)

      刪除
  8. 回覆
    1. 你搬左未 ar ? 搬左先再搞 li 度個 blogger la

      刪除
  9. 安樂哂!等看你的新網誌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是第一步, 還有很多事要做, 路 ~~~ 依然漫長啊~~~~~

      刪除
  10. 回覆
    1. 入多幾個單位 , 希望有升值能力 ,抄得起, 抄高 d 人流佢。 好似抄樓咁有升無跌。

      刪除
  11. Hi, 搬來搬去, 都好煩呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 lu , 我都覺得好煩 , 但又想之前出左果 d blog 繼續留返在網路上可以繼續比人找到 , 所以煩煩煩 都要做 lor . 搞到我好暈。

      刪除
    2. 我始終覺得把心安在一處好D. 雖然我也跟着你的消息在WeShare開咗個Blog, 但發表咗篇文章都無法顯示出來, 未知Y.Blog為我「輕鬆搬家」何時完成!

      刪除
  12. 係咪好似好複習咁喎?請指教。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去 yahoo li 度 http://download.blog.yahoo.com/index
      先做 [備份檔案] , 在xuite 開戶 , 回到yahoo 再做埋「輕鬆搬家」、 跟指示做你是要輸入 xuite 戶口的登入 名稱同密碼, 跟住就只有等佢自動搬 lor.

      刪除
  13. 回覆
    1. 搬完匡水, 還要花時間裝飾呀, 我仲未做 >.<||

      刪除
  14. 秋,Xuite email 通知我搬Blog成功,但去到都睇唔到D Blog,請指教.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係幫你開左個新blog網放晒 d 野入去架 , 你 登入後 就進入 "管理後台" 搵下就會搵到,
      佢個網址一般都是 你現用緊果個 , 但最後就個由 /blog 變成 /hkblog

      刪除