2017年6月26日 星期一

添馬公園 [維港日落夜景] 縮時 Time Lapse

金鐘添馬公園 [維港日落夜景] 縮時 Time Lapse

網誌:754

風起雲動 x 維港日落夜景
金鐘-添馬公園 Tamar Park 中西區海濱長廊-中環段,觀賞維港日落夜景
這裡可看見 IFC國際金融中心(香港島)與ICC環球貿易廣場(九龍) 遙遙相對


風起雲動 x 維港日落夜景 [縮時 Time Lapse]


在夏天日子,日落就在摩天輪旁邊,若天氣好,就可看見日落彩雲。






正在拍攝時,下了一場驟雨,要打傘擋雨,多狼狽啊! 幸好,只下了兩分鐘。

下面的是用手機拍,相片會很爛,不能放大去看。手機還不能取代相機。



香港金鐘夏慤道添馬公園
開放時間: 每日24 小時開放, 無休息日
交通: 港鐵金鐘站A出口, 經扶手電梯到行人天橋, 向政府總部方向前往



4 則留言:

  1. 回覆
    1. li個位可以兩眼睇晒香港九龍兩岸景色,真係好正

      刪除
  2. 睇D船仔飄吓飄吓真係好得意
    等換腦先可以玩 HD timelapse lu ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就唔一定要換電腦, 電腦慢記憶體少只是在操作時反應慢, 轉片時要等 等等 或者 等等等... :P
      time lapse 片時間不算長, 轉片也不會太花時間, 習慣先把相片像數轉細才制片, 這麼操作時反應會順D.
      想方便又快, 就要自己砌機 ram要多多多, cpu 要快, 硬體又要快, 全部都係敗家東西

      刪除