2019年9月14日 星期六

[香港遊]中秋節彩燈展2019x觀塘海濱花園x尖沙咀鐘樓@秋之風景寫真站

[香港遊] 中秋節彩燈展2019 x 觀塘海濱花園 x 尖沙咀鐘樓 @ 秋之風景寫真站

網誌: 797

中秋節快樂!
觀塘海濱花園 
彩燈佈置
有幻彩波波,幻彩小兔,夜光玫瑰
















尖沙咀鐘樓
中秋節彩燈佈置







秋之風景寫真站 My Facebook
https://www.facebook.com/chowchowphoto






12 則留言:

  1. 今年有啲舖排,唔係又係得一個個公仔.

    回覆刪除
  2. Chow Chow, 你的中秋節相片好靚, 我已在我的網頁内推介你的佳作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,可以比多 d 人睇下靚燈飾,大家歡樂下啦 :)

      刪除
  3. 秋之風景君:看到今年尖沙咀鐘樓水池面的裝置燈色很清新。
    我比較喜歡看傳統的花燈,例如~有很多線流蘇的蘇浙宮燈、廣東的楊桃燈、兔仔燈之類。如上圖9。
    今年裝置的一排燈籠都很有中國風。西式的雙心型也很美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式花燈, 估要去沙田或維園至有,兩個地方我都未去,在網上睇相,維園有一條大金龍。
      觀塘燈飾佔地較小,勝在多樣化,打卡容易拍到靚相,算是好玩啦, 中秋節快樂 :)

      刪除
  4. 我追月才去。兔兔倒下了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢! 咁你有無幫打打氣呀~~ :P 不過... 估你應該都吹佢唔脹 :D

      刪除
  5. 原來離我咁近的觀塘海濱公園的中秋燈就已經好靚,走寶添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係講會放到幾時,如果近就路過去睇下打卡啦 :)

      刪除
  6. 鐘樓下的波浪燈飾幾特別喎^^

    回覆刪除