2019年5月13日 星期一

[香港遊]譚公誕2019。傳統節慶典巡遊。佛誕節@秋之風景寫真站

[香港遊] 譚公誕2019。傳統節慶典巡遊。佛誕節 @ 秋之風景寫真站

網誌:790

譚公誕(農曆四月初八)
每年譚公誕,筲箕灣譚公廟也會舉辦賀誕活動,在慶典當中除了到譚公廟拜神祈福活動,還有大規模的巡遊表演。


秋之風景寫真站 My Facebook https://www.facebook.com/chowchowphoto

有傳統的舞龍舞獅,傳統民俗舞蹈,步操樂隊,神像出巡,八仙,濟公。

活動地點: 筲箕灣譚公廟,筲箕灣東大街
巡遊路線: 起點 - 筲箕灣電車總站,沿路筲箕灣東大街前行往,終點 - 筲箕灣譚公廟
如何前往: 從港鐵筲箕灣站D1出口,沿東喜道步行約5分鐘至譚公廟道。
活動日期: (每年的農曆四月初八 - 佛誕節) 2019-05-12, 2020-04-30

譚公誕2019。傳統節慶典巡遊
今年天氣很好呢,不太曬,不太熱,還有點清風,旗幟飛揚。
https://youtu.be/Zf8swUyv6jw

------


























20 則留言:

  1. 其實只要加個飄色就同太平清醮一樣啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係差不多一樣, 巡遊ge野, 覺得係要多樣化多D cosplay 扮演 會好睇d :)

      刪除
    2. 太平清醮搶山飽緊張刺激。

      刪除
    3. 又係喎,少左個平安包,d場景唔同晒,哈哈~

      刪除
  2. Chow Sir,你這篇網誌圖文並茂又有短片,正呀!
    夏國章的金龍和紫獅舞得生龍活虎比長洲的更精彩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 長州的小巷比較窄,要舞大龍不容易,這裡一直路空間較多,龍就可以左穿右插,好生動。

      刪除
  3. Chow Sir. 稍後我會在我的網頁推介你這一篇網誌。

    回覆刪除
  4. 今年的譚公誕遊行隊伍多姿多彩,好吸引呀 ! 加了很多小濟公,大美人...
    謝謝Chow Sir的分享! 祝頌夏安 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 無去長州因為太迫人, 喱度無咁迫同近地鐵散水易, 不過內容就年年都幾乎一樣無乜點變.

      刪除
    2. 我都好多年冇去長洲了。每次去都不是選在《太平清醮》這一天。
      印象最深刻是由張保仔洞那邊下海灘,再上美經援村。

      刪除
    3. 哈哈~ 《太平清醮》人多到似會陸沉咁, 真的好怕.
      去過北眺亭望長州全景, 還有小長城步道的怪石, 很不錯啊.

      刪除
    4. 北眺亭望和小長城在北帝廟這邊,我反而沒有去過。
      去張保仔洞那邊,要在碼頭乘內陸船去西灣那邊,直上山行去到尾。
      如果由西灣行路去到尾,也可以上山找到張保仔洞,可是要行多好多路 !

      刪除
    5. 張保仔洞 西灣那邊好耐好耐無去過lu , 比你一講又想去睇下 :P ,先記低下次去遊下, 感謝

      刪除
  5. 圖文並茂,好精彩,但譚公誕,不太多人會知呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱度近地鐵站,交通方便,唔想迫入長州,喱度算是一個好選擇,襯下熱鬧。

      刪除
  6. 回覆
    1. 盡量樣樣影 d 咁 la, 人多想影得靚確係難, 有 d 突然比行人摭住左, 有 d去到我前面就停晒無野睇, 真係大整蠱。 :p

      刪除