2013年9月30日 星期一

中秋節大坑舞火龍134屆2013

中秋節大坑舞火龍134屆2013
TAI HANG FIRE DRAGON 134th
Chinese Festivals Mid-Autumn Festival 2013

網誌 : 527




今年的中秋節大坑舞火龍已經是第134屆,
咁即是大坑舞火龍已經舞左134年,
嘩!!  成百幾年, 

都唔係第一次影舞火龍,
也不是每年都去,
到底曾經過影多少次?  
3次?  4次?  5次?  已經忘掉了.
只記得, 我用來影尖沙咀中秋節彩燈會的那部古老相機也有影過火龍.
相機換了, 拍攝手法轉了, 拍出來的相片每次都唔一樣的 "怪" .
"怪" 不怕呢, 人無我有, 這也是攝影其中一個法則啊.
<<看到別人看不到的,  拍出別人拍不到的>>





























incense sticks





大坑舞火龍   
日期:每年的中秋節正日, 迎月(中秋節前一日) , 追月(中秋節後一日) , 一連三日.
時間:晚上7:30至10:30
地點:香港島銅鑼灣大坑 浣沙街
入場︰免費

Tai Hang Fire Dragon home page
www.taihangfiredragon.hk 

every year the Tai Hang residents would perform the Fire Dragon Dance for three nights in the Mid-Autumn Festival in memory of the incident. 
The Fire Dragon is altogether 220 feet long with its body divided into 32 segments , all of which are stuffed with straw and stuck full of incense sticks , So it is known as the “ Fire-Dragon ” . 




click here


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 只是咁啱佢走在我前面, 所以...... 哈哈 ^^

      刪除
  2. 拍到龍頭同龍珠, 好好野。

    回覆刪除
  3. 拍得好好啊! 年年都想去, 但一想到人多就打消念頭喇! 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係 la, 人太多 la, 所以唔會年年都去迫. 無去果年咪4維上網睇人地影果 d lor.

      刪除
  4. 影得好靚 要跟你學下野先

    回覆刪除
    回覆
    1. 客氣 la, 只是企了一個差又差不了的位, 好多都只能影后 ^o^

      刪除
  5. 回覆
    1. 唉!!! 我6點去到 d 好位都比人霸晒 la, 港人果鼓耐力真係勁

      刪除
  6. 最喜歡後尾最後的兩張相!色調、人物、煙和香都很有和諧的氣氛。i like it !

    回覆刪除
    回覆
    1. 果 d 是火龍在公演前換香時燒的香, 燒著左就插去龍身上, 今年有帶長鏡, 咁啱企 ge 位又無被摭住, 所以就影到.

      刪除
  7. 我都係怕霸位,要五點前霸位,怕怕!你的火龍拍得好!

    回覆刪除
    回覆
    1. thx! 睇怕下次去真係要再早 d 霸位至得, 擔定櫈仔去霸位.

      刪除
  8. 要壩位咁耐我怕怕啦,你影得好吾錯﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 講到霸位幾時都係尖沙咀影煙花果班人勁, 我真係無本事可以霸到位影煙花.

      d 相靚? 唔靚? 好多時都是睇見人地果 d , 就覺得人地 d 靚 .

      刪除
  9. Panda 都有睇過舊年嘅舞火龍,人山人海,好熱閙!非常有特色嘅傳統文化同奇妙體驗!

    回覆刪除
  10. 雖然已經睇過好幾次, 仍然覺得一點都不悶, 很好玩. 只是人太多覺得有點不太好呢.

    回覆刪除
  11. 呢度好有氣氛喎! 影舞火龍要有咩技巧呢? 請問要唔要閃光燈和腳架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 影龍 ,閃光燈唔使, 腳架唔使, 可以 ge 擔梯 la , 無梯就5點去霸位, iso1600 , 鏡頭有大光圈就大光圈 , 無就天涯鏡一支 , 長短殺晒 , 影人就要閃光燈 la, 閃光燈要加黃色filter , 咁就不會影到白晒無晒氣份。
      咁答應該可以交功課 pass la.

      刪除
  12. 影舞火龍唔容易,前輩的相片拍得好靚。謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 若要求唔高要有相睇唔難, 最辛苦的是要花時間霸位同人多, 多到怕怕.

      刪除
  13. 你影得好正, 我睇到流哂口水.....GOOD GOOD GOOD!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱妹流咁多口水ar, 會淋熄 d 香, 熄左就真係 無火龍la.

      刪除