2020年12月29日 星期二

[香港遊]大棠紅葉2018〈楓香林-日落晚霞〉@秋之風景寫真站

 [香港遊] 大棠紅葉2018〈楓香林-日落晚霞〉@ 秋之風景寫真站

網誌:803


〈楓香林-日落〉

大棠紅葉2018

睇紅葉也是可以睇日落

(2020 發報 2018 的相片)


香港紅葉步道,大棠山路

大欖郊野公園









--- 楓香林-日落縮時 ---


---





楓香林-黃昏







楓香 
Liquidambar formosana (Sweet Gum)












記事:

◎紅葉情報 (2018)

更新日期: 22/12/2018

紅葉指數: B to A (開始紅 至 極紅)

◇◇紅葉指數分為四級︰A(極紅)、B(開始紅)、C(黃)及 D(綠)


◎特備節目

日期:2018年12月2日至2019年1月6日 (逢星期日及公眾假期)

時間:上午10時30分至下午4時

節目:定點導賞、相片展覽、攤位遊戲

備註:因應天氣情況,活動將會被取消或中止而不另行通知。


◎自己垃圾自己帶走,保持郊野公園清潔


交通:

於元朗朗平站B2出口,轉乘K66號港鐵接駁巴士,由大棠山路路口巴士站沿車路步行上山約90分鐘到達楓香林。


K66特別班次

日期: 2018年12月8日 至 2019年1月13日 星期六、日及公眾假期

◎來往朗屏站(B2出口 - 近朗屏邨悅屏樓) 至 大棠山道(近大棠山道避雨亭)


星期六

去程: 往大棠方向 由下午12:30-下午15:30

回程: 往朗屏站方向 由下午16:00-19:00。

約每15分鐘一班。


星期日及公眾假期

去程: 往大棠方向 由上午10:30-下午15:30;

回程: 往朗屏站方向 由下午13:00-19:00。

約每15分鐘一班。


車資: 成人單程收費為$4.7:小童及長者單程收費為$2.1。 長者(八達通)單程收費為$2.0。


注意: 請勿架車前往。2018年12月8日至2019年1月13日逢週六、日和公眾假期,由上午7時至晚上7時,屆時會實施交通管制和封路措施。市民盡量使用公共交通工具。




13 則留言:

  1. 原本約咗朋友都唔敢去,驚迫巴士中招 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 🙋下午路過 k68A巴士站,人龍排左2條街,平日都超多人,真係好嚇人 🙈

      刪除
  2. 重溫舊照^_^我都有好多年無去大棠啦,一想到咁多人就縮沙﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都會晨早出發,襯早上人少 d 去影,今年真係人多到怕怕,所以唔去囉~

      刪除
  3. 恭祝 Chow Chow 身心安康 生活愉快。祝願 2021 全球疫病永滅 人入安享太平年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家啱話啦,🙏wei-wei 身心康泰 百事可樂 百病不侵 健健康康 平平安安

      刪除
  4. 大棠種咁多楓香樹都幾靚。今年太多人去啦,攪到交通大擠塞,惹起很多元朗居民反感,出動區議員聯合投訴政府,說不把交通安排好,居民返工等好幾架車,都上唔到。
    我想同老友乘的士上去,但係話唔俾的士上。在家睇吓照片仲好啦,人多聚集好危險。

    回覆刪除
    回覆
    1. 🙋新年快樂🙆🎉🎊
      今年實在太多人得閒,搞到山上平日都迫人,巴士也排長龍。
      如果想坐的士上,平日是無封路,星期六同假日可以朝早未封路之前都可以(封路時間要查看運輸署/交通部 的消息啊)
      其實都唔明點解地鐵唔會睇住搭車的人龍來加開班次,密密開車總會可以疏導人群,就好似每年清明重陽咁,九巴d 巴士多到車等人,必定可以散走d人,村民唔開心要投訴是因為排隊搭巴士人太多無車搭,班次唔夠密,等成個鐘架架車都滿人上唔到😭

      刪除
    2. 你都好明白那裡的交通情況,謝謝你的資訊!

      刪除
    3. 2021年來臨了,祝你新年快樂,事事如意,干安大吉!





      刪除
    4. 祝頌平安大吉!身體健康!🎉🎊

      刪除
    5. 多謝祝福😆 🙋祝2021 幸福快樂 平安健康 事事順利🙆🎉🎊
      去大棠平日假日都好,只要晨早去中午回程,避開人潮就得,香港人多數都懶起身,出門都下午啦,所以下午是人流高峰期 🤭🤭

      刪除