2018年5月29日 星期二

[香港夜景]西部通道◇深圳灣大橋_日落◇元朗流浮山@秋之風景寫真站

[香港夜景] 西部通道 ◇深圳灣大橋_日落縮時 Time Lapse◇ 元朗 流浮山 @ 秋之風景寫真站

網誌:776

《西部通道 - 深圳灣大橋》


  • 在流浮山一處不高的山上,就可看見這個美麗景色
  • 靚景只得一個,靚相只得一張
  • 雖說是路途遙遠,還是值得去一看



日落縮時 Time Lapse









交通:
元朗流浮山
港鐵元朗站,港鐵巴士 K65 來往港鐵元朗站及流浮山,到流浮山終站落車,步行約30分鐘,經由深灣路去到深圳灣大橋底,左轉入雞伯嶺路上山。
拍攝地點不難去,只是須要花點時間腳力去找。


秋之風景寫真站 My Facebook
https://www.facebook.com/chowchowphoto




8 則留言:

  1. 去程搭的士慳好多腳力,走就要睇緣份,未必有的士,小巴唔駛旨意有位.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喱個窮鬼一定係行出行入 😅 時間同腳力都用多好多😂

      刪除
  2. 要用幾多焦距鏡影呢?這個景實在太遠啦,睇你相我當自己去左啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 用2百得 la, 我最近果張都係拉到去250,第一張都係1百炸,去到搵啱位置先至緊要。 在網上睇,可以影 ge 地方唔只一處。影出尼位置角度有唔同。

      刪除
  3. 回覆
    1. 咪就係靚, 就比佢引左我托相機上去影餐飽囉 :D

      刪除
  4. 謝謝你帶我去睇咁靚嘅夜景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真客氣呢, 位置比較遠, 若不是影相, 應該都無乜人會去.

      刪除