2016年12月8日 星期四

大棠紅葉節2016

大棠紅葉節2016 即日起至2017年1月8日止

網誌:739

**更新大棠紅葉指數 2016-12-23  (A)至(B)
今年紅葉季節, 漁護署舉辦紅葉節, 在大欖郊野公園大棠紅葉地區舉辦活動,
請來義工作紅葉導賞, 介紹紅葉知識, 還有紅葉手工工作坊及攤位遊戲.
活動日期由2016年12月4日至2017年1月8日(逢星期日及公眾假期), 上午10時30分至下午4時
2016-12-18攝 - 大棠楓香亭

同時漁護署也公報紅葉指數, 不過今年就只有大棠這個紅葉景點, 去年是選定了4個紅葉的.
截至9/12對比去年紅葉轉紅期, 今年比去年遲了, 去年同期紅葉指數已達B級.

紅葉指數

漁護署公報大棠紅葉狀況
紅葉指數共分成4個級別,
(A)極紅, (B)開始紅, (C)黃, (D)綠
02/12  (B)至(C)
09/12  (B)至(C)
16/12  (B)
23/12  (A)至(B)
30/12  (A)至(B)(部分紅葉已落)
06/01  (A)至(B)(部分位置的紅葉已落, 另一部分的楓徇開始轉紅)
17/01  大部份紅葉已落


2016年12月18日攝






回顧去年 紅葉指數

2015年漁護署選定的4個紅葉景點
日期    大棠   大潭   城門   大埔
04/12   B-C     C       C-D      C
11/12   B         C       C-D      C
18/12   A-B     C       C-D      C
24/12   A-B     B       B-C      C
31/12   A         B       B-C      B-C

紅葉指數共分成4個級別,
(A)極紅, (B)開始紅, (C)黃, (D)綠



大欖郊野公園  大棠
[大棠山道] 紅葉地圖


大潭郊野公園 大潭水塘
[大潭水塘道大潭篤水塘燒烤區4號場]


城門郊野公園 城門水塘
[菠蘿壩自然教育徑 郊遊地點2號場至3號場]


大埔滘自然護理區
[大埔松仔園]


交通 :

在元朗 朗屏西鐵站 B2 出口
港鐵接駁巴士 K66 ( 朗屏 > 大棠)
在 大棠山道 (僑興路) 站下車
由大棠山路路口巴士站沿車路步行上山, 約60分鐘即可到達楓香林

***紅葉季節 K66特別路線 交通安排 2016(資料來自港鐵網頁)
路綫: 往來朗屏站B2出口(近朗屏邨悅屏樓)至大棠山道(近大棠山道避雨亭) 不設中途站。
日期: 2016年12月03日 - 2017年01月15日
費用: 成人 $4.6 , 小童及長者單程收費為$2.0

星期日及公眾假期
去程班次: 10:30a.m.~15:30 (由朗屏開出往大棠方向) 每15分鐘一班。
回程班次: 13:00p.m.~19:00 (由大棠山道開出往朗屏站方向) 每15分鐘一班。

星期六
去程班次: 12:30p.m.~15:30 (由朗屏站開出往大棠方向) 每15分鐘一班。
回程班次: 16:00p.m.~19:00 (由大棠山道開出往朗屏站方向) 每15分鐘一班。


星期六, 星期日及公眾假期
請勿架車前往, 因為會封路.
請把垃圾帶回市區才掉 愛護郊野




4 則留言:

  1. 似乎仲要遲小小先夠紅,不過到時.......人多到唔敢想像:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 想要紅ge 就要等等,不過如果有黃色又有紅,色彩會豐富起來

      刪除
  2. 資料說到一月中大部份會落葉!現在都未紅、咁快就落了?難怪最紅的兩週咁多人去呀… 🍁🍂💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一月中已經落左好多,多數是在聖誕節期間最紅最靚,葉轉紅後維持唔到幾耐呀

      刪除