2013年11月5日 星期二

Yahoo的旅遊平台

Yahoo的旅遊平台

網誌 : 532

這是 Yahoo 給 blog 友們 悄悄的話  



大家有無想過把自己的旅遊網誌留在 Yahoo 裡邊? 
如果是 想 好想 非常想 ,
這是個很好的方案及建議呢!    

至於~~ 我呢?  仍在想像中  







voicexml

27 則留言:

  1. Chow Chow 是甚麼問題使你仍在想像中呀? wei-wei覺得自己不用動手就可以把曾在Y.Blog發表過的遊記轉移到「Yahoo! 旅遊 with GOtrip」也不錯呢! 等待你的回覆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是因為 my blog 開了幾頭住家 , 這邊放一放 , 那邊又放一放, 呵~~ 我的秋之風景寫真站 到處生根到處開花 , 會否多過頭呢 , 而且我的精彩遊記其實只限於那4輯韓遊記 , 如果放入 「Yahoo! 旅遊 with GOtrip」裡面 , 排版同內容恐怕有點不妥當, 我覺得如把內容資訊曾加多一點 , 將過多的相片減去 , 會精彩好多啊!! (就好似一本旅遊書咁, hei hei 我想得太多了)

      刪除
    2. 你說得很對, 在你處境的確是這樣!

      刪除
  2. 其實這樣轉移吾錯,可惜我的blog旅遊日誌又不詳盡,放在那邊又好似格格不入,你張大相是內藏山,紅葉好靚,你又去完影秋色?

    回覆刪除
    回覆
    1. Bon Bon 係內藏山呀 , 今年無去秋祭 睇紅葉 , 是要儲彈準備出年的櫻花之旅, 都差唔多係時候寫行程 lu , 所以都無也乜時間打理 d 舊blog文 , 同遊blog友的文都無乜時間 lu , 要做景點 & 交通資料搜集啊 , 很忙呢. 不過見到你出文點都會望一兩眼呢. :)

      刪除
    2. 下年去要咁快搜集資料?

      刪除
    3. 估計3月尾出發2月尾要落實訂野 , 得閒睇 d , 睇睇下就覺得時間過得好快.

      刪除
    4. 預祝Chow Chow 旅途愉快, wei-wei期待你的櫻花之旅的遊記。

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝你來探我呀 :) 有旅遊文可以考慮下去霸返個地盤呀,

      刪除
    2. 我少去旅行,唔會喇!

      刪除
    3. 噢! 咁似乎唔多咁你 bor , 但是旅行唔一定只是去外地 , 香港本土旅行都算 ga , 外地人想來香港玩 , 也會找景點資料呢.

      刪除
  4. 你好, 來探你喇? 我個blog終於都自己搬好哂喇! 希望到時唔會冇哂啦!
    謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你來探我呀. 恭喜你搬好晒 d 文 呀, [希望到時唔會冇哂啦]?? 喔?? 我都係建議你細心 d 再檢查下相片是否依然放在 yahoo 裡面呢.

      刪除
  5. YAHOO 很聰明
    他們不想浪費同時想留舊客
    但要客户左搬右搬的確是煩事
    不過也發現很多 BLOGGER 的瀏覧及留言少了很多
    可能是 google + 的操作有很大關係

    回覆刪除
    回覆
    1. yahoo blog d 人走晒 , 估佢 個網 d click rate 都會跌左好多 , 佢諗到 li 樣留人 , 都可以話用有限資源去補鑊 . 有人話 blogger 好自閉 , 我想大蓋是 blogger 的文很少會在搜尋器上搜到出來 , 只有 blogger 自己同自己玩 , 如果 google 唔放 blogger 出去比人 search , 咁喱度是很有限呢 , 現在由 yahoo 走到來的人 , 就好似走左入禁閉式難民營啊.

      刪除
    2. 難民營.......這名詞很悲涼!
      yahoo 雖少了click rate 但換了 CEO 却賺了錢........
      如果 google +可以直接些操作方便點應能更上一層!
      你所說的搜尋是可以的 ,
      試試.

      刪除
    3. 不過 yahoo 旅遊版太普通
      沒有個人風格
      吸引不大........

      刪除
    4. google +那些什麼操作我不董呢 , 我試了搜尋自己的文了 , 發現真的可以找到 , 不過只可找到幾篇 , 而且搜尋排行也在好幾頁之後 , 不過 在 yahoo 的文永遠都是在頭幾行 , 頭一頁就找到 , 真的另人洩氣.

      yahoo 旅遊版雖然全是一個模樣 , 作為一個旅遊資訊分享的站台 , 也不錯呢. 至少我覺得會比 U travel 好.

      刪除
  6. 有依個服務不錯,不過我冇收到通知

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇收到通知, 唔重要呢, yahoo 已經在佢 ge 旅遊網上公開宣傳 , 你也可以自己去開檔霸位呀.

      刪除
  7. 回覆
    1. 唔一定要有通知 ga , 你也可以自己去開檔霸位 , 只要是同旅遊有的資訊就得 la , 外地本地都一樣可以 , 你去睇下就會發現 , 外地本地 ge 景點都有人發文 ga.

      刪除
  8. 你一定霸咗個靚位喇! 我唔諗喇! 求其有地方落腳就ok喇! 謝謝通知.

    回覆刪除
  9. 我沒有搬家, 所有旅遊blog付諸東流了.

    回覆刪除
  10. 我昨天將yahoo的舊文一頁頁的搬到google的時候google就出了驗證碼,每做一頁都要打驗證碼呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一頁頁的搬到google的時候google就出了驗證碼?? 我都唔知道 bor , 只知留言會有驗證碼 , 但是係可以停止不用驗證碼的 , 一頁頁的搬多費心呢 , 記緊要把相片下載回來 , 上載到 google 的相簿 picasa 裡邊 , 再插入 blog 文入面 , 不然會同 yahoo blog 一同消失呢, 加油 la.

      刪除